Monday, August 2, 2010

salam ogos 2010

assalamualaikum semua.....

lame da sy x jengah blog nie...nak kate bz... x jugak,,,nak kate x bz...x jugak...eh ntah la...x thu maner 1 yg betul.....
tup tap tup tap.....da bulan ogos...lagi 4 bulan je nak ke tahun baru....azam thun 2010 da jdk hampas aku rase....da bterabur ntah ke mane....
mcm byk je nie aku nak tulis....pasal mcm2 la....pasal kawan..pasal hidup...pasal uma sewe...tempat keje....FEDE....aisshhhh.......hep...x bek mgeluh...
ok...bnder petama sekali....YUSZ... da dekat sebulan dier kat s.alam...lme jgk x cntact dier....erm...x tahu la...dier bz kot...aku pon bz.....tp x la bz sgt pon aku nie....hrp2..yusz cehat sntiase kat sane...di samping kawan2 baru....suasane baru...dan status baru sbg seorang student...aku akn sntiase doakan ko bjaye.....ummaahz.... salam rindu dari aku....
then umah sewa plak....uma sewa ader akak bru msuk...dan ader jgk akak lme yg kua...da nk khwin kan...tpkse la dier bhijrah keluar...smoge k.fara bahagia hingga akher hayat dgn prkahwinan dia dgn a.alil......i'allah aku akn dtg ke mjlis dier...yg pnting kad jmputan ye...sbb aku ni mmg x dtg la kalo kwn2 stakat jempon mulut je...bge aku,,,.kad jmputan tu pnting lagi....hehe...
FEDE plak....agknyer dier rindu kat tuan dier kot......dier buat hal bulan lpas....seb bek ayh ader..kalo x...terbang jgk duet aku 950rm..pehhh....mcm tu gaknyer if pakai kete...i'aalah..kalo ekonomi aku da stabil.....aku beli la kete 1....bia la rashid hbeskan byr kete dier dlu....eh...ader kene mngene ke ngan kete dier...hehe... mesti lah ader..kami kan bakal....teeettttt....jdk...kene la rancang kewangan same2....ceh ceh ceh,......
so far...kat tempat keje ok.....prof yg bek...prof tu merangkap bos aku la.....senang je nak minx cuti....pegawai aku plak bek2 belaka2......alhmdulilah....x mcm certain2 pegawai yg aku jumpe...tp...k.su dgn pei sean...aku tgk x pnh nk beze2 kan status aku yg pangkat rendah ni hah...hehe...ceh...low profile la plak....
kdg2...rse nak further study tu mmg ader....SGT ADERRRR.......... !!!!!! TAPI.....erm...aku ni byk sgt tapi kan dlm hidup...i'allah..kalo ader rezeki..mane la thu kan rezeki lpas khwin...yg pnting...rashid da beri keizinanan awal2....tq so much utk kamu.....aku buat part time je la i'allah...niat aku...cume 1 je.....utk masa depan yg lagi cerah...ekonomi yg stabil utk insan2 yg aku sayangggggg sgttttt........erm...xmo la citer dulu pasal ni...sedey plak tibe2 bile igt ape yg dah jdk dlm hidup aku dulu......
hidup mesti diteruskan....walau ape pon yg jadik....." ku tak bisa...merubah yg telah terjadi...tp aku kan...berjanji tuk yg terbaekkk ".... hah..kan da tekeluar lagu siti kus...... maklum la...aku kan mmg suke lagu siti...

ok lah,...nanti aku sambung lagi....luahan hati seorang wanita.....ceh ceh ceh...da mcm ayt novel plak...

yg pastinyer..... ape yg tertulis dlm blog aku ni ...adalah cerita yg lahir dari hati.....tulus...ikhlas....dan jujur......

No comments: