Monday, August 16, 2010

2 new story...

a) pasir gudang baru
b) seseorang

hari ni...aku nk citer 2 bnde yg terbaru dlm hidup aku...yg pertame sekali..pasir gudang baru...sape thu ape tu..? tu la uma famili rashid...kali pertame aku jejak kan kaki kat uma dier..8 ogos 2010....setelah lamenye rashid menunggu..akhernyer aku dgn rela hati nak jumpe famili dier...da byk kali dier ajak...da byk kali jgk aku menolak..dan dah byk kali jgk dier kcik hati dgn aku pasal ni..ntah la..bukan aku xnk pegi..tp mcm segan je pempuan nk g uma laki..da khwin tu,.len la citer kan...ini care aku...ntah2 da tunang pon nnti...bleh dikira aku akn pergi uma dier...dier selalu gak citer tung lan dtg uma..tung ila dtg uam..erm..ader ku kesah ke....>_<... kalo aku xnk..mmg xnk la aku,,jgn la dipakse mcmner pon..mmg aku xnk..ckupla sekali tu aku g sblum tunang...ntahla...selagi xder ikatan perkahwinan...aku x rase nk dtg uma dier selalu...tgu la da khwin kan..x kesah la...da jdk suami isteri....aku akn igt pesan yusz smp biler2..... teeetttttt.... (malu je dgn jiran2 kalo asek bertandang kat uma bf ke,.tunang ke....) jdk nyer rashid...kiter dating kiter2 je k.....

yg kedua...ttg seseoarang....aku x kenal sape org tu...ape mslh dier dgn aku pon aku x thu....pernah ke bf dier jdk bf aku...nak ke aku kat bf dier tu.....erm....len la bf dier tu kaye ke...poket tebal ke..kete meweah ke....bleh jgk la aku pndang..opss....tidak...walau sape pun yg aku jumpe...hati aku ttp pd my mickey....ni ttbe dtg nk ckp aku mcm2...hai umat....kate kwn2 aku..bia je la saep....jelesss le tu...xder perasaan aku....apepun..semoge dier bahagia dgn itu org...jgn aku teserempak bf dier dgn pmpuan len..udah le...jb ni bukannyer bsr sgt....erkkkk

No comments: