Monday, August 16, 2010

salam 1 malaysia semua...
hari ni mcm terasa lmbat sgt mase berlalu....smlm rashid blek keje kol 4 pagi....dgn aku sekali x bley nk tido....huargghhhh...ngantok nyer.......bgun sahur pon sorang2 je...k.nana ngan k.yat blek kulai.....jumaat ari tu...g uma mokde...buke uma mokde ari sabtu....dpt mkn kari sotong mokde....erkkkk.....lame aku ngidam akhernyer dpt jgk....mokde bt cucuq udg...wah...da pndi la aku buat cucur udg..mcm tu rupenyer.....minat plak aku skunk cube2 resipi...bwk kan mokde puding roti...seb bek jadik...aku mg fav tol puding roti tu..npe ntah...sabtu mlm da blek...rashid amek le..ntah mls plak aku nk drive...tpksela minx tolong rashid...ptg sabtu tu...sempat aku g uma ucu ngan uma acik..dekat2 je uma makcik2 aku ni...erm..bile dtg uma dorunk..aku tekad dlm hati...aku nk kumpul duet dari skunk..aku nk cume berjimat...aku nk beli uma yg dpt memuaskan hati aku...ermm....tp mesti kene crk uma kat area pasir gudang tu...erm.....nak bt mcmner,,,,kene la ikot bos...
minggu depan blek kote plak..k.de balek...huwaa...lame da x jumpe k.de....msti perut dier da besar....mjlis aku ti mesti perut k.de da sarat...pastu pas k.de bersalin..smbung k.long plak....wah wah wah..nmpknyer...aku khwin ti msg2 bwk ank kcik la...msti ank2 dorunk time tu da msuk setahun..tgah ligat....mcm nie aku kene upah wedding planner la...ader sape2 nak volunteer.....??

brg tunang pown semua da crk...setel da sume...tinggal aku je la nk crk idea mcmner nak menghias benda2 tu semua...ader lbeh kurg 3 bulan lg....hrp2 dtgla idea aku yg kreaif2...baju x tempah lagi ni..jurusolek da ader...juru solek free je...x plan pon nk amek mak ndam utk aku tunang ti...byk jgk duet hbes blnje brg2 tunang ni ek..nseb bek la khwin ti da x nek brg....pasni da xyah pkir lagi pasal brg hntran...aku rse total up duet aku ngan rashid hbes lbeh kurg 4k jgk...tmsuk cincin la tu...cincin da bge kat mak dier...cincin tunang still ayh ngan mak simpan lg...huhhh..mcm x sgke je 3 bulan lg aku akn jdk tunangan org dlm usia 23 thun...mak aiiiii....muda giler!!!! ni la pngorbanan usia muda yg aku lalukan...hrp2 rashid hargai la betul2....aku da bt 1 keputusan yg besar..kalo ikotkan hati aku ni....aku nk khwin umo 26 ke...27....apepun...alhmdulilah...mungkin jodoh smp awal...aku berdoa semoga ape yg aku dan rashid rancang berjalan dgn lncar..yg penting...semoga allah berkati pilihan hati aku ini...

No comments: