Tuesday, February 1, 2011

.........................

'Ku Cuba Selalu Untuk Mengerti
Tapi Tak Mampu Bertahan Lagi
Akanku Jalani Hidup
Mengabdi Cinta Yang Pantas Untukku

Ikatan Cinta Sudah Berakhir
Buah Hati kan Menjadi Saksi
Hanya Waktu Menemani
Biar Kenangan Tersimpan Dihati'


Wah......lirik lagu frust kan tu......ye...mmg aku tengah frust sgt sekarang ni....dan membuatkan utk aku terus menulis.........dan...terus menahan airmata untuk terus menitis.....aku x cengeng...tp aku sakit hati yg membuatkan aku menangis.....
aku akan terus sabar...tp sekarang...sabar aku seakan dah hilang....mana pergi sifat sy yg sgt penyabar tu...? da lame ke sy dah x mengaji...da lame ke sy x buat solat hajat...sehingga sekarang aku rse mcm kosong je jiwa.....tlalu leka ke aku duniawi sehingga aku rase titik hitam kat hati aku......astagfirullah.........sesungguhnya aku perlukan masa untuk muhasabah diri sendiri...walaupun pada mulanya aku seakan tidak boleh terima kenyataan itu.......walau apepun dugaan yang datang pada aku.....aku akan hadapi dengan kekuatan yg aku ada....kekuatan yg datang dari keluarga...dari rashid....dan juga dari kawan-kawan yg sangat memahami aku......thank you very much yusz...kata-kata dari kau sentiasa membakar semangat aku yang aku rase seakan down sangat2 sekarang........

Aku percaya...dengan semua yg aku buat...aku buat sesungguhnya dengan ikhlas.....xder niat len yg tersembunyi dengan ape yg aku buat.....Mungkin..banyak lagi yg kurang dan itu lah yg aku dpt dari allah......allah yg maha mengetahui dan maha adil.....aku serahkan tunduk pasrah aku pada Dia.......dan aku akan terus lakukan sedaya upaya untuk memuaskan hati 'DIA' walaupun sesungguhnya.....aku sgt sgt sgt DOWN.........

No comments: