Tuesday, February 8, 2011

8 Februari 2010

Selamat petang semua.........
Sambil menulis....sambil lyn lagu2 siti......
Kenapa..? biler saya menulis...maknanyer adalah sesuatu kat kepala......tulis banyak2 tentang isi hati....nanti kalo saya dah takde.......blog saya je yg akan jdk kenangan utk tatapan insan2 yg saya syg......syg sgt2....
yea yea.....sok mak da balik...rindu sgt2 kat mak...tp x tahu mcmner nk pamerkan rase kerinduan tu.....rse sunyi sgt mak takde kat rumah.......mujurlah ayah ader......mak takder.....saya ngan k.long la take over 100% memasak.......mak...cepatlah balik...................sok rasenyer balik kota la......x sbr nak tgk baby dina...........tak sabar nak peluk cium dier.....ummmmaaahhhzzzzzz!!!
belum terleat rsenyer nak wish tahniah untuk kakak kesayangan saya....tahniah k.uda.....da pun bergelar cikgu....dlm masa yg same da pun bgelar 'mama'...........semoga k.ude dpt jlnkan tgungjawab sebagai cikgu & mama dgn sempurna....u can do it........meh saya share muke anak sedara yg terbaru......comey...puteh....gebu...........~~mcm apam~~.... hehehe

No comments: