Tuesday, April 27, 2010

my great fren........yusz.........




salam 1 malaysia semua..............
tetibe je aku nak meluahkan perasaan pg2 nie............erm...kat blog aku ni je jdk la...name pon blog.............aku berhak utk tulis ape pun yg aku nak.............
pagi ni aku nak bercerite ttg seorang sahabat.........yg bername yusfaridah.................haha...yusz yusz......
dier baru je pas interview utk degree senibine landskap................kalo dier bejaye...........bulan 7 ni dier sambung....dpt kat maner.aku x thu...........
bayangkan lah kalau die berjaye.......................tinggal aku sorang kat sini...meneruskan hidup seperti biase....da x dpt lunch ngan dier...karoke ngan dier...soping ngan dier..............erm...........mesti aku sedey...mesti aku sunyi.....yusz..........oh yusz..........
aku kenal dier dari form 4...die la org pertame yg tegur aku mase nak daftar kelas kat teknik dlu........dier la yg duduk sebelah aku selama 2 thun kat tcsjb.........dier la yg ajar aku subjek LK...mate.......tp biler kelas kimia....kiter mesti tido kan yusz...haha.....last2..aku yg fail kimia time spm....aku igt lg yusz....bile time balek...kiter cabut je trus.....x beratur pon...last2 kene kejar ngan cikgu..(aku da x igt sape name cikgu tu)....... dier dok jerit je pgl kiter,,..tp kiter buat x dgr je jln laju2...smp asrama trus masuk toilet sembunyi......hu.....tkot jgk time tu...ye la kan...org buat salah.......yusz jgk la yg aku akan tepon malam2 kalo aku rse sedey,,,,....aku akan nges kat yus kalo aku teringatkan rashid.....biler da dgr sore yusz....aku akan rse hepi...ilg rase saket kat hati.........byk sgt kenangan kiter kan yusz...........aku igt sgt2 biler ko down sebab ezhar....aku igt lg ko nges bazirkan air mate sbb laki2 yg useless tue......aku igt lg ko nges kat bahu aku biler aku tido uma sewe ko kt merlimau tu...........dan paling aku igt....aku,..daus ngan syimi bwk ko p ayer keroh semate2 nak jumpe si ezhar tu...(time tu ezhar ngah perform)....... ezhar mcm lupe diri biler dier da jd artis...dier lupe kat yusz yg byk tolong dier time blaja dlu....aku cube tnye ezhar...tp ezhar kate...die mmg x dpt nak truskan hubungan dgn yusz...dan ezhar minx tolong aku utk pujuk yusz....aku minx maaf sgt2 yusz...x berjaye selamatkan hubungan korunk...tp ko jgn riso yusz...aku xkn tgl kan ko mcmner ezhar tgl kan ko.....

apepun yusz...hidup mesti di teruskan......aku lagi saket biler kenangkan ape yg rashid penah buat kat aku...tp aku jd kuat sbb aku ader ko....ko slalu ader saat aku jatuh...saat aku susa....ko yg selalu ader..............
kiter jgn toleh ke belakang lagi...same2 kiter bangun utk jd perempuan yg ader segalanyer...........aku nak ko bahagia mcmner aku bahagia skang...aku nak ko thu hidup aku sgt bermakna skang sbb aku berada dekat dgn org yg aku syg...(ko &rashid)..............
aku akan sntiase doakn ko bahagia dan dapat ape yg ko nak.............
yusz..........


No comments: