Monday, March 1, 2010

1 March 2010


askum semua.....
arini da pun masuk 1/3/2010..... cepatnyer masa berlalu kan skrg.....pun jugak da msuk 4 bulan aku keje kat utm skudai....thank you utm kerana memberikan aku tmpat utk bekeje............
tp kat kepala kadang2 teringat jgk kenangan keje di zikay kuala lumpur......duduk kat acc department bt aku byk blaja bende baru terutamanyer ttg duet...utang.....hehe......
thanks zikay kerana memberikan aku pengalaman sebegitu.......
kawan2 kat zikay sgt bek...akak2 kebayakan nyer.....paling aku bek dgn kak zana,....kak su....kak kab....x lupu jgk abg najib.....die dan mereka la byk memberikan aku tunjuk ajar menjadi pekerja baru di sana......thanks beb..........
aku duk kat ampang jaya.....dgn kak ngan&keluarganyer.......sgt bek melayan aku yg menumpang di rumah nyer.....abg long (arman syahmi) bleh di aktekan tiap mlm tido dgn aku.......a.mie (suami k.nhah lyn aku bek sgt seperti adik nyer sdiri......tiap ari blek keje....abg long sambut.....huh...ilang penat menghadap jem......biasela duk kl mmg bes...(bGE AKU LA..) tp jem tu la bnde plg menyaketkan...........arghhhh...lagi la jln ampang (laluan aku pegi balek keje..)
ape pun aku tetap enjoy di kL.....tp...................menanggung rindu kat mak ayah.....dan jugak....ehem2 sayer...........................................

No comments: